Rabu, 29 Agustus 2007

PELATIHAN JARDIKNAS

Hari ini Rabu, 29 Agustus 2007. Merupakan hari terakhir PELATIHAN JARDIKNAS bagi para guru. banyak suka dan duka saya tempuh dari mulai berangkat pelatihan hingga hari ini. Berbagai kendala yang dihadapi semoga menjadi sebuah permata yang tak ternilai untuk masa depan SMP Negeri 1 Karangjaya umumnya dan bagi saya pribadi khususnya.
Besok saya akan menempuh test sebagai tahap akhir pelatihan. Semoga hari-hari yang saya lewati bersama rekan-rekan yang lain selama pelatihan membuahkan hasil yang sempurna.
Amiin...
Salam Jardiknas
Andi Herdiana
Pengajar TIKOM SMPN 1 Karangjaya

2 komentar:

lamedia mengatakan...

wilujeng sonten, wilujeng tepang...

abdi Andika150979, hapunten tos rurumpaheun ka blog salira! teu aya sanes supados blog urang katingal aktip, sareng seja silaturahmi wae...sareng urang pakidulan.

"wilujeng boboran siam 1428 H" sateacana, bok bilih aya patali, pakuat pakait dina cariosan,saincak saparipolah abdi salami sasarengan di STMIK seueur pisan anu nyungkelit kana ati, ka bentur tuur, ka bentar tarang ka tajong bobokong ku cariosan atanapi prilaku abdi, seja nyuhunkeun luhur galih atina neda pangapunten.

mung sakitu abdi cumarios, isukan disambung deui; mudah-mudahan dipasihan sehat dipanjangkeun yuswa urang sadaya... amiin.

wass: andika150979

Anonim mengatakan...

I'll right away snatch your rss as I can't in finding your e-mail subscription hyperlink or newsletter service.
Do you've any? Please allow me understand in order that I could subscribe. Thanks.

Look at my web-site free cccam account 2012